Кафедрада “Фармация” және “Фармацевтикалық өндіріс технологиясы” мамандықтары бойынша студенттер, магистранттар мен докторанттар мемлекеттік және орыс тілдерінде оқиды.
Кафедрада дәстүрлі әдістермен қатар практикаға бағдарланған сипаттағы оқытудың инновациялық әдістері белсенді қолданылады: кейс-кезеңдер, проблемалық-бағдарланған оқыту, командалық-бағдарланған оқыту, іскерлік, рөлдік ойындар, топтық пікірталас әдісі, портфолио, аралас сауалнама, шағын топтарда оқыту әдісі, модельдеу технологиялар, презентациялар, зертханалық жұмыстар. Инновациялық оқыту әдістері нақты кәсіби жағдайға барынша жақындаумен сипатталады және болашақ маманның кәсіби құзыреттілігін және студенттердің оқу процесінің нәтижесі үшін жауапкершілігін барынша тиімді қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Соңғы бес жыл ішінде проблемаға бағытталған оқыту (PBL) енгізіле бастады; жағдайға негізделген оқыту (CBL), командаға бағытталған оқыту (TBL); модельдеу технологияларына негізделген оқыту.
Оқыту пәндері Медицина мен Фармацияның өзекті мәселелерін көрсетеді, ал ұсынылатын элективті пәндердің тізімі қазіргі еңбек нарығының талаптарына байланысты өзгереді. Жұмыс берушілердің тілектері мен ұсыныстарын ескере отырып, жаңа элективті курстар әзірленуде. Жұмыс берушілермен кездесулерде жұмыс берушілердің ББ қалыптастыруға қатысуы, түлектерді аттестаттауға қатысу, фармацевтикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру мәселелерін шешу, дуальды оқытуды іске асыру мәселелері талқыланады.
Қазіргі уақытта кафедрада “зерттеу арқылы оқыту” қағидаттары енгізілуде, бұл білім алушыларға білім беру бағдарламасы шеңберінде СҒЗЖ арқылы оқу процесі мен ғылыми-зерттеу қызметін біріктіруге мүмкіндік береді. Бакалавриат деңгейінде кафедраның ғылыми үйірме қызметі шеңберінде студенттердің 40-50% – ы ғылыми жұмыстармен айналысады. Өмір бойы оқыту болып табылады кәсіби жауапкершілік студенттердің қызметін бағалау, аудит, олардың тәжірибесін талдау арқылы білімдері мен дағдыларын үнемі дамыту.
Түлектер магистратура мен докторантурада одан әрі білім алады, қажеттіліктерге жауап ретінде білімдерін, дағдылары мен қарым-қатынастарын сақтау, жаңарту, дамыту және жетілдіру үшін біліктілігін арттырады, қосымша жоғары білім алады.
Қызметкерлер силлабустарды, әдістемелік ұсыныстарды, кафедра пәндері бойынша емтихан сұрақтарының тізімін уақтылы дайындайды.
Оқу жұмысын С.Ж. Асфендияров атындағы ҚазҰМУ профессор-оқытушылар құрамы жүргізеді. Кейбір практикалық сабақтар мен СОӨЖ дуалды білім беру бағдарламасына және практикалық базада жасалған шартқа сәйкес жүзеге асырылады: Ботаника және фитоинтродукция институты.
Кафедраның оқу-әдістемелік жұмыс жоспары
№ | Мазмұны | Күні | Жауапты |
1. | 1. Силлабустарды, дәрістердің күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын, практикалық сабақтардың тақырыптық жоспарларын, СОӨЖ, СӨЖ бекіту. 2. Кафедра пәндері бойынша әдістемелік ұсынымдар дайындау. | Қыркүйек | Кафедра меңгерушісі Оқу ісінің меңгерушісі Кафедраның ПОҚ |
2. | 1. Үш тілді оқыту саясатының жоспарын талқылау және бекіту. 2. Ашық сабақ кестесін талқылау және бекіту. | Қазан | Кафедра меңгерушісі Кафедраішілік бақылауға жауапты |
3. | 1. Күзгі семестрге арналған емтихан материалдарын талқылау және бекіту. 2. Оқытудың инновациялық технологиялары бойынша жоспарды талқылау және бекіту. | Қараша | Кафедра меңгерушісі АТД жауапты |
4. | 1. Ашық сабақтардың нәтижелерін талқылау. 2. Әдістемелік жұмыс бойынша жартыжылдық есепті талқылау және бекіту. 3. Пәндер бойынша сессияларға талдау дайындау. | Желтоқсан | Кафедра меңгерушісі Оқу ісінің меңгерушісі Кафедраның ПОҚ |
5. | 1. Көктемгі семестрге бакалавриат, магистратура және докторантура бойынша силлабустардың дайындығы туралы. 2. Көктемгі семестр кестесін талқылау және бекіту. | Қаңтар | Кафедра меңгерушісі Оқу ісінің меңгерушісі Пәндер бойынша жауапты тұлғалар Кафедраның ПОҚ |
6. | 1. Магистранттар мен докторанттардың зерттеу практикасы бойынша есепті талқылау және бекіту. | Ақпан | Тәжірибиеге жауапты тұлға |
7. | 1. Келесі оқу жылына арналған элективті пәндер каталогын талқылау. | Наурыз | Кафедра меңгерушісі Оқу ісінің меңгерушісі Кафедраның ПОҚ |
8. | 1. Обсуждение и утверждение экзаменационных материалов за весенний семестр. | Сәуір | Кафедра меңгерушісі Оқу ісінің меңгерушісі |
9. | 1. БАФ нәтижелерін енгізуді талқылау. 2. Оқытудың инновациялық технологиялары бойынша нәтижелерді енгізуді талқылау. 3. Ашық сабақтардың нәтижелерін талқылау. | Мамыр | БАФ жауапты Кафедра меңгерушісі Кафедраның ПОҚ |
10. | 1. Силлабустарға толықтырулар мен өзгерістерді талқылау.
2. Пәндер бойынша сессияларға талдау дайындау.
3. Кафедраның жылдық есебін талқылау және бекіту. | Маусым | Кафедра меңгерушісі Оқу ісінің меңгерушісі Кафедраның ПОҚ |