Академиялық ұтқырлық бағдарламасын жүзеге асыру аясында фармацевтикалық және токсикологиялық химия, фармакогнозия және ботаника кафедрасының профессор-оқытушылар құрамы: профессор Саякова Г.М. және асс. профессор Бошкаева А.К. 2024 жылғы 13 сәуір мен 26 сәуір аралығында Ташкент фармацевтикалық институтына (Ташкент қ., Өзбекстан Республикасы) барды

Академиялық ұтқырлық бағдарламасын жүзеге асыру аясында фармацевтикалық және токсикологиялық химия, фармакогнозия және ботаника кафедрасының профессор-оқытушылар құрамы: профессор Саякова Г.М. және асс. профессор Бошкаева А.К. 2024 жылғы 13 сәуір мен 26 сәуір аралығында Ташкент фармацевтикалық институтына (Ташкент қ., Өзбекстан Республикасы) барды (https://pharmi.uz/showblog/1102; https://pharmi.uz/showblog/1070; https://telegra.ph/Farmatsevtik-ishlab-chiqarishni-tashkil-qilish-va-sifat-menejmenti-kafedrasida-SDAsfediyarov-nomidagi-Qozog%CA%BBiston-milliy-tibbiyo-04-21).

“Фармакогнозия” және “Фармацевтикалық химия” пәндерінің оқу бағдарламалары бойынша “Фармакогнозия”; “Фармацевтикалық өндіріс және сапа менеджментін ұйымдастыру”; “Фармацевтикалық химия” кафедраларында дәрістер мен практикалық сабақтар өткізілді, онда жаңа дәрілік заттарды жасау проблемалары, дәрілік заттардың сапасын бақылау және стандарттау мәселелері, сондай-ақ Қазақстан Республикасында дәрілік өсімдіктерді зерттеу мәселелері қозғалды.

Оқыту бағдарламасының нәтижелілік жобасы Ташкент фармацевтикалық институтының профессорлық-оқытушылық құрамымен бірлесіп жоспарланған ғылыми-әдістемелік жұмысты (әдістемелік ұсынымдар мен ғылыми жарияланымдар) орындауды қамтиды.

15 сәуірде Г.М. Саякова мен А.К. Бошкаева Ташкент фармацевтикалық институтының фармакогнозия кафедрасының құрылғанына 85 жыл толуына орай “Фармакогнозия мен ботаниканың өзекті мәселелері” тақырыбында республикалық ғылыми-практикалық конференция өткізу бағдарламасына қатысты (https://t.me/Farmatsevtika_Instituti/6713) және баяндамалар жасады.

Күн сайын Г.М. Саякова фармакогнозия кафедрасында студенттерге дәріс оқыды, практикалық сабақтар және өсімдік тектес шикізатты стандарттау бойынша мастер-класс өткізді. Оқу, ғылыми және тіпті тәрбие жұмысы бойынша тәжірибе алмасу процесі екі республика үшін де үлкен пайда әкелді. Академиялық ұтқырлық барысында перспективалық тақырыптар, ғылымның көптеген бағыттары бойынша, бірлескен оқу материалдарын (оқулықтар, оқу құралдары, әдістемелік әзірлемелер, патенттер) құру және әзірлеу бойынша ортақ негіздер талқыланды және жоспарланды.

Ташкент фармацевтикалық институты кафедраларының материалдық-техникалық базасы білім беру ұйымының мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес келеді, Бұл С.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ Ұлттық Медицина Университетінің Фармация мектебінің стратегиялық жоспарларын жүзеге асыруда маңызды рөл атқарады.

17 сәуірде “Фармацевтикалық өндірісті ұйымдастыру және сапа менеджменті” кафедрасының және “Фармацевтикалық химия” кафедрасының профессор-оқытушылар құрамымен жоғары оқу орындары (С.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ Ұлттық Медицина Университеті және Ташкент фармацевтикалық институты) арасындағы “білім-ғылым-практика” үштұғырлығын біріктіруге бағытталған кездесу өтті. Кездесу барысында ғылыми-білім беру саласындағы ынтымақтастықты одан әрі дамыту мен келешегі туралы талқылау өтті.

С.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ Ұлттық Медицина Университетінің фармацевтикалық және токсикологиялық химия, фармакогнозия және ботаника кафедрасының профессорының м.а. Бошкаева А. К. және профессор Саякова Г.М. Альфраганус университетінің медицина факультетінің фармацевтикалық химия кафедрасына барды. 18 сәуір мен 26 сәуір аралығында С.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ Ұлттық Медицина Университетінің оқытушылары Альфраганус университетінің медицина факультетінің оқытушылары мен студенттерімен кездесіп, семинарлар мен тренингтер өткізді. Болашақ перспективалар тұрғысынан екі университеттің одан әрі ынтымақтастығына негізделген оқытушылардың өзара тиімді алмасуы негізінде академиялық ұтқырлықты іске асыру мәселелері талқыланды.

Осындай бірлескен іс-шараларды өткізу тәжірибе алмасуға, білім беру процесін жетілдіруге және әртүрлі елдердің профессорлық-оқытушылық құрамымен қарым-қатынас жасауға ықпал етеді.